Wymiana urządzeń systemu sygnalizacji pożaru - zapytanie ofertowe
Koszalin, dnia 02 listopada 2023 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela, 75-415 Koszalin, Plac Polonii 1, tel. 94 348-15-40, fax 94 348-15-50, e-mail: sekretariat@biblioteka.koszalin.pl
- Opis przedmiotu zamówienia:
„Wymiana urządzeń systemu sygnalizacji pożaru. Złomowanie czujek izotopowych i transport do Centralnej Składnicy Odpadów Promieniotwórczych w Świerku pod Warszawą”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dołączono na oddzielnym formularzu – stanowiącym załącznik 2.
- Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada doświadczenie, potencjał techniczny i kadrowy do realizacji zamówienia.
- Wykaz dokumentów wymaganych przez Inwestora:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia składa następujące dokumenty:
-
- formularz ofertowy, sporządzony i podpisany zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, podpisany opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem (załącznik nr 2) oraz podpisany projekt umowy (załącznik nr 3).
- Kryteria oceny oferty: najniższa cena brutto (cena ofertowa) – waga 100 %:
Ocena punktowa zostanie dokonana według następujących zasad:
Najniższa cena ofertowa x 100 = …… ilość punktów
Cena oferty
ocenianej
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
- Termin, miejsce, sposób i forma złożenia oferty:
-
- ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 10.11.2023 r. godz. 1000;
-
- miejsce, sposób i forma złożenia oferty – ofertę można:
-
-
- złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się w Koszalinie przy Plac
-
Polonii 1 – w Sekretariacie, do dnia 10.11.2023 r. godz. 1000,
-
-
- przesłać na adres Inwestora wskazany w ppkt. a) do dnia 10.11.2023 r. godz. 1000,
- przesłać faxem na numer 0-94 348-15-50 do dnia 10.11.2023 r. godz. 1000,
- przesłać pocztą elektroniczną do dnia 10.11.2023 r. godz. 1000 na adres radoslaw.grabski@biblioteka.koszalin.pl – Wykonawcy składający ofertę za pośrednictwem poczty elektronicznej zobowiązani są do kontaktu telefonicznego pod numer 94 348-15-52 celem potwierdzenia otrzymania przez Zamawiającego oferty. Oferty pochodzące z poczty uznanej za niebezpieczną nie będą przyjmowane do KBP.
-
-
- na ofertę składają się:
-
-
- formularz ofertowy (załącznik nr 1) oraz opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem
-
(załącznik nr 2),
-
-
- podpisany projekt umowy, jako akceptacja Wykonawcy postanowień w niej zawartych – (załącznik nr 3);
-
-
- oferta musi być podpisana wyłącznie przez osobę lub osoby upoważnione z mocy prawa do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, a jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi być dołączone do formularza ofertowego.
- Termin i sposób realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia:
-
- I etap do dnia 31 grudnia 2023 r.,
- II etap do 28 lutego 2024 r.,
- Oferta podlega odrzuceniu, jeśli pomimo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści lub uzupełnenia oferty:
-
- jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia;
- Wykonawca nie potwierdził spełnienia określonych w zapytaniu ofertowym wymagań, np. poprzez niezłożenie wymaganych dokumentów.
- Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami w niniejszym postępowaniu:
Radosław GRABSKI (tel. 94 348 15 52), Bogusława Kałużna (tel. 94 348 15 56).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków prowadzonego zapytania ofertowego oraz jego odwołania.
Załączniki: łącznie na 6 stronach:
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (1 strona)
Załącznik nr 2 - opis przedmiotu zamówienia (1 strona),
Załącznik nr 3 - kosztorys (1 strona)
Załącznik nr 4 - projekt umowy (3 strony).