Wymiana urządzeń systemu sygnalizacji pożaru - zapytanie ofertowe

Koszalin, dnia 02 listopada 2023 roku

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

 

Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela, 75-415 Koszalin, Plac Polonii 1,  tel. 94 348-15-40, fax 94 348-15-50, e-mail: sekretariat@biblioteka.koszalin.pl

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

„Wymiana urządzeń systemu sygnalizacji pożaru. Złomowanie czujek izotopowych i transport do Centralnej Składnicy Odpadów Promieniotwórczych w Świerku pod Warszawą”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dołączono na oddzielnym formularzu – stanowiącym załącznik 2.

 

  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada doświadczenie, potencjał techniczny i kadrowy do realizacji zamówienia. 

 

  1. Wykaz dokumentów wymaganych przez Inwestora:

 

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia składa następujące dokumenty:

 

    1. formularz ofertowy, sporządzony i podpisany zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, podpisany opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem (załącznik nr 2) oraz podpisany projekt umowy (załącznik nr 3).

 

  1. Kryteria oceny oferty: najniższa cena brutto (cena ofertowa) – waga 100 %:

 

 

Ocena punktowa zostanie dokonana według następujących zasad:

 

Najniższa cena ofertowa  x 100 = …… ilość punktów

Cena oferty

ocenianej

 

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

 

  1. Termin, miejsce, sposób i forma złożenia oferty:

 

    1. ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 10.11.2023 r. godz. 1000

 

    1. miejsce, sposób i forma złożenia oferty – ofertę można: 

 

      1. złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się w Koszalinie przy Plac

Polonii 1 – w Sekretariacie, do dnia 10.11.2023 r. godz. 1000,

      1. przesłać na adres Inwestora wskazany w ppkt. a) do dnia 10.11.2023 r. godz. 1000,
      2. przesłać faxem na numer 0-94 348-15-50 do dnia 10.11.2023 r. godz. 1000,
      3. przesłać pocztą elektroniczną do dnia 10.11.2023 r. godz. 1000 na adres radoslaw.grabski@biblioteka.koszalin.plWykonawcy składający ofertę za pośrednictwem poczty elektronicznej zobowiązani są do kontaktu telefonicznego pod numer 94 348-15-52 celem potwierdzenia otrzymania przez Zamawiającego oferty. Oferty pochodzące z poczty uznanej za niebezpieczną nie będą przyjmowane do KBP.

 

    1. na ofertę składają się:

 

      1. formularz ofertowy (załącznik nr 1) oraz opis przedmiotu zamówienia z kosztorysem

(załącznik nr 2), 

      1. podpisany projekt umowy, jako akceptacja Wykonawcy postanowień w niej zawartych – (załącznik nr 3);

 

    1. oferta musi być podpisana wyłącznie przez osobę lub osoby upoważnione z mocy prawa do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, a jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi być dołączone do formularza ofertowego.

 

  1. Termin i sposób realizacji zamówienia:

 

Termin realizacji zamówienia: 

 

    • I etap do dnia 31 grudnia 2023 r.,
    • II etap do 28 lutego 2024 r.,

 

  1. Oferta podlega odrzuceniu, jeśli pomimo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści lub uzupełnenia oferty:

 

    1. jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia;
    2. Wykonawca nie potwierdził spełnienia określonych w zapytaniu ofertowym wymagań, np. poprzez niezłożenie wymaganych dokumentów. 

 

 

 

  1. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami w niniejszym postępowaniu: 

 

Radosław GRABSKI (tel. 94 348 15 52), Bogusława Kałużna (tel. 94 348 15 56).

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków prowadzonego zapytania ofertowego oraz jego odwołania.

 

  

Załączniki: łącznie na 6 stronach:

 

Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (1 strona)                                                                                                             

Załącznik nr 2 - opis przedmiotu zamówienia (1 strona),

Załącznik nr 3 - kosztorys (1 strona)

Załącznik nr 4 - projekt umowy (3 strony).

 

Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Formularz ofertowy
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 412 KB
Wytworzył:
Radosław Grabski
(2023-11-02)
Udostępnił:
Marcin Włosek
(2023-11-02 12:54:39)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Opis przedmiotu zamówienia
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 446 KB
Wytworzył:
Radosław Grabski
(2023-11-02)
Udostępnił:
Marcin Włosek
(2023-11-02 12:54:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Kosztorys
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 102 KB
Wytworzył:
Radosław Grabski
(2023-11-02)
Udostępnił:
Marcin Włosek
(2023-11-02 12:54:41)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Wzór umowy
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 131 KB
Wytworzył:
Radosław Grabski
(2023-11-02)
Udostępnił:
Marcin Włosek
(2023-11-02 12:54:44)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
Udostępnił:
Marcin Włosek
(2023-11-02 13:13:49)
Ostatnio zmodyfikował:
Marcin Włosek
(2023-11-02 13:34:26)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki