Dostawa prasy dla KBP w 2023r. - zapytanie ofertowe
Koszalin, dnia 12 grudnia 2022 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela, 75-415 Koszalin, Plac Polonii 1,
tel. 94 348-15-40, fax 94 348-15-50, e-mail: sekretariat@biblioteka.koszalin.pl
- Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa prasy dla Koszalińskiej Biblioteki Publicznej im. Joachima Lelewela w 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dołączono na oddzielnym formularzu – stanowiącym załącznik 2.
Spis ilościowy – formularz cenowy przedmiotu zamówienia dołączono na oddzielnym formularzu – stanowiącym załącznik 2a.
- Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada doświadczenie, potencjał techniczny i kadrowy do realizacji zamówienia.
- Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia składa następujące dokumenty:
- formularz ofertowy, sporządzony i podpisany zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, podpisany opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) oraz załączniki nr 2a wersja papierowa i dodatkowo w wersji elektronicznej (Excel), podpisany projekt umowy (załącznik nr 3).
- Kryteria oceny oferty: najniższa cena brutto (cena ofertowa) – waga 100 %:
Ocena punktowa zostanie dokonana według następujących zasad:
Najniższa cena ofertowa |
x 100 = …… ilość punktów |
Cena oferty ocenianej |
Zamawiający porówna ceny jednostkowe na poszczególne tytuły czasopism i wybierze ofertę z kompletną wyceną i najniższą wartością całkowitą zamówienia ( wszystkie pola muszą być wypełnione). Jeśli w trakcie wykonywania zamówienia okaże się, że jakaś pozycja nie może być zrealizowana, to wówczas Zamawiający ma prawo uzupełnić zamówienie o inny tytuł o podobnej wartości.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
- Termin, miejsce, sposób i forma złożenia oferty:
- ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 15.12.2022 r. godz. 1000;
- miejsce, sposób i forma złożenia oferty – ofertę można:
- złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się w Koszalinie przy Placu Polonii 1 – w Sekretariacie, do dnia 15.12.2022 r. godz. 1000,
- przesłać na adres Zamawiającego wskazany w ppkt. a) do dnia 15.12.2022 r. godz. 1000,
- przesłać faxem na numer 0-94 348-15-50 do dnia 15.12.2022 r. godz. 1000,
- przesłać pocztą elektroniczną do dnia 15.12.2022 r. godz. 1000 na adres radoslaw.grabski@biblioteka.koszalin.pl – Wykonawcy składający ofertę za pośrednictwem poczty elektronicznej zobowiązani są do kontaktu telefonicznego pod numerem 94 348-15-50 celem potwierdzenia otrzymania przez Zamawiającego oferty. Oferty pochodzące z poczty uznanej za niebezpieczną nie będą przyjmowane do KBP.
- na ofertę składają się:
- formularz ofertowy (załącznik nr 1) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2), spis ilościowy (załącznik nr 2a) oraz w wersji elektronicznej Excel (załącznik nr 2a);
- podpisany projekt umowy, jako akceptacja Wykonawcy postanowień w niej zawartych – (załącznik nr 3);
- oferta musi być podpisana wyłącznie przez osobę lub osoby upoważnione z mocy prawa do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, a jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi być dołączone do formularza ofertowego.
- Termin i sposób realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia:
- od dnia 01.01.2023 r. – do 31.12.2023 r.,
- Oferta podlega odrzuceniu, jeśli pomimo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści lub uzupełnenia oferty:
- jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia;
- Wykonawca nie potwierdził spełnienia określonych w zapytaniu ofertowym wymagań, np. poprzez niezłożenie wymaganych dokumentów.
- Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami w niniejszym postępowaniu:
- Radosław GRABSKI (tel. 94 348 15 52),
- Bogusława Kałużna (tel. 94 348 15 56).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków prowadzonego zapytania ofertowego oraz jego odwołania.
Załączniki: łącznie na 8 stronach:
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (1 strona) Załącznik nr 2 – opis przedmiotu zamówienia (1 strona), Załącznik nr 2a – spis ilościowy (3 stron), Załącznik nr 3 – projekt umowy (3 strony).
|
|
Egz. pojedynczy
Sporz. / Wyk. R. Grabski (94) 348 15 52
Dnia: 12 grudnia 2022 r.