Dostawa prasy dla KBP w 2023r. - zapytanie ofertowe

Koszalin, dnia 12 grudnia 2022 roku

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

 

Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela, 75-415 Koszalin, Plac Polonii 1,
tel. 94 348-15-40, fax 94 348-15-50, e-mail:
sekretariat@biblioteka.koszalin.pl

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Dostawa prasy dla Koszalińskiej Biblioteki Publicznej im. Joachima Lelewela w 2023 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dołączono na oddzielnym formularzu – stanowiącym załącznik 2.

Spis ilościowy – formularz cenowy przedmiotu zamówienia dołączono na oddzielnym formularzu – stanowiącym załącznik 2a.

  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada doświadczenie, potencjał techniczny i kadrowy do realizacji zamówienia.

 

  1. Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego:

 

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia składa następujące dokumenty:

 

  1. formularz ofertowy, sporządzony i podpisany zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, podpisany opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) oraz załączniki nr 2a wersja papierowa i dodatkowo w wersji elektronicznej (Excel), podpisany projekt umowy (załącznik nr 3).

 

  1. Kryteria oceny oferty: najniższa cena brutto (cena ofertowa) – waga 100 %:

 

Ocena punktowa zostanie dokonana według następujących zasad:

 

Najniższa cena ofertowa

x 100 = …… ilość punktów

Cena oferty ocenianej

 

Zamawiający porówna ceny jednostkowe na poszczególne  tytuły czasopism  i wybierze ofertę  z  kompletną  wyceną  i  najniższą wartością całkowitą zamówienia ( wszystkie pola muszą być wypełnione). Jeśli w trakcie wykonywania zamówienia okaże się, że jakaś pozycja nie może być zrealizowana, to wówczas Zamawiający ma prawo uzupełnić zamówienie o inny tytuł o podobnej wartości.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

  1. Termin, miejsce, sposób i forma złożenia oferty:

 

  1. ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 15.12.2022 r. godz. 1000;

 

  1. miejsce, sposób i forma złożenia oferty – ofertę można:

 

  1. złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się w Koszalinie przy Placu Polonii 1 – w Sekretariacie, do dnia 15.12.2022 r. godz. 1000,
  2. przesłać na adres Zamawiającego wskazany w ppkt. a) do dnia 15.12.2022 r. godz. 1000,
  3. przesłać faxem na numer 0-94 348-15-50 do dnia 15.12.2022 r. godz. 1000,
  4. przesłać pocztą elektroniczną do dnia 15.12.2022 r. godz. 1000 na adres radoslaw.grabski@biblioteka.koszalin.plWykonawcy składający ofertę za pośrednictwem poczty elektronicznej zobowiązani są do kontaktu telefonicznego pod numerem 94 348-15-50 celem potwierdzenia otrzymania przez Zamawiającego oferty. Oferty pochodzące z poczty uznanej za niebezpieczną nie będą przyjmowane do KBP.

 

  1. na ofertę składają się:

 

  1. formularz ofertowy (załącznik nr 1) oraz opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2), spis ilościowy (załącznik nr 2a) oraz w wersji elektronicznej Excel (załącznik nr 2a);
  2. podpisany projekt umowy, jako akceptacja Wykonawcy postanowień w niej zawartych – (załącznik nr 3);

 

  1. oferta musi być podpisana wyłącznie przez osobę lub osoby upoważnione z mocy prawa do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, a jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi być dołączone do formularza ofertowego.

 

  1. Termin i sposób realizacji zamówienia:

 

Termin realizacji zamówienia:

 

- od dnia 01.01.2023 r. –  do 31.12.2023 r.,

 

 

 

  1. Oferta podlega odrzuceniu, jeśli pomimo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści lub uzupełnenia oferty:

 

  1. jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia;
  2. Wykonawca nie potwierdził spełnienia określonych w zapytaniu ofertowym wymagań, np. poprzez niezłożenie wymaganych dokumentów.

 

  1. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami w niniejszym postępowaniu:

 

  • Radosław GRABSKI (tel. 94 348 15 52),
  • Bogusława Kałużna (tel. 94 348 15 56).

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków prowadzonego zapytania ofertowego oraz jego odwołania.

 

 

Załączniki: łącznie na 8 stronach:

 

Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (1 strona)

Załącznik nr 2 – opis przedmiotu zamówienia  (1 strona),

Załącznik nr 2a – spis ilościowy (3 stron),

Załącznik nr 3 – projekt umowy (3 strony).

 

 

 

 

Egz. pojedynczy

Sporz. / Wyk. R. Grabski  (94) 348 15 52

Dnia: 12 grudnia 2022 r.

Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Formularz ofertowy
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 415 KB
Wytworzył:
Radosław Grabski
(2022-12-12)
Udostępnił:
Marcin Włosek
(2022-12-12 13:21:26)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Opis przedmiotu zamówienia
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 211 KB
Wytworzył:
Radosław Grabski
(2022-12-12)
Udostępnił:
Marcin Włosek
(2022-12-12 13:21:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Spis ilościowy - formularz cenowy - zał nr 2a
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 235 KB
Wytworzył:
Radoslaw Grabski
(2022-12-12)
Udostępnił:
Marcin Włosek
(2022-12-12 13:31:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Spis ilościowy - formularz cenowy - zał nr 2a (XLS)
Typ pliku: XLS, Rozmiar: 58 KB
Wytworzył:
Radosław Grabski
(2022-12-12)
Udostępnił:
Marcin Włosek
(2022-12-12 13:51:39)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Wzór Umowy
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 272 KB
Wytworzył:
Radosław Grabski
(2022-12-12)
Udostępnił:
Marcin Włosek
(2022-12-12 13:21:29)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
Radoslaw Grabski
(2022-12-12)
Udostępnił:
Marcin Włosek
(2022-12-12 13:17:19)
Ostatnio zmodyfikował:
Marcin Włosek
(2022-12-12 13:38:47)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki